Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

dinsdag 29 november 2016

Kerstkaart in lila.

Hier mijn volgende kerstkaart. Dit keer in lila tinten.
Ik heb al heel lang geen 3D plaatjes meer gebruikt, terwijl ik er nog een hele stapel op de plank heb liggen.
Heb er nu dus maar weer eens een gebruikt. Het is een snoesje van MD (3DHM0065).
Ook het achtergrondpapier heb ik van een oud bloc (nanny memories) gehaald.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met een aantal mallen van MD (LR0181, LR0271 en LR0393), een lintje, knoopjes en ja...daar is hij weer...de perlenpen.
De kaart wil ik laten meedoen aan de volgende challenges:

Marianne Design Krea Diva's : Alles geht.
All sorts Challenge Blog : Anything Christmas.
Knutsels en Kadootjes : Kerst (zonder rood en groen)
MD Diva's :Alles mag.

1 opmerking:

  1. Ach wat een schatje is dit! Mooi in paars en lila. Dank je wel voor het meedoen bij de challenge van Knutsels en Kadootjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen