Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

maandag 28 november 2016

CAS kaart

Vandaag voor de variatie eens een heel eenvoudig kaartje gemaakt. Eerlijk gezegd vind ik dat best moeilijk.
De kaart is zowel qua kleur als "aankleding" simpel gehouden.
Ik laat de kaart meedoen aan de volgende challenges:

Dutch Card Lovers:Sterren en Strepen.
Cards and Scrap Inspiratie Blog : Clean and Simple.
All sorts Challenge Blog :Anything Christmas.
Knutsels en Kadootjes : Kerst (zonder rood en groen)

9 opmerkingen:

  1. A super elegant creation for our Christmas theme at Allsorts this week, many thanks for joining in.

    I have a Tattered Lace Crossover machine to be won If you would like to join in here 

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, speels met al die mini-bloemetjes! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje! Die kleine bloemetjes zijn erg leuk hierbij! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous and sweet Christmas card.
    Thank you for sharing over at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Inny.
    Ik vind hem zo mooi....ben gelijk volger van je geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank jullie wel ! Thank you all!
    @Diny, welkom als volger!

    Groetjes, Inny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks for joining Allsorts challenge with this great entry, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie fijne bloemetjes heb je op deze prachtkaart gebruikt.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige sterren en strepen kaart!
    Bedankt voor je deelname aan DCL én Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen